AUTENTYCZNOŚĆ PRZYCIĄGA. JAK BUDOWAĆ SWOJĄ... W.2
ANNA PIWOWARSKA, ONE PRESS / HELION, 2018, 9788328344907
Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
BIBLIA CONTENT MARKETINGU, DARIUSZ PUZYRKIEWICZ
DARIUSZ PUZYRKIEWICZ, ONE PRESS / HELION, 2023, 9788328396616
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy - jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
BIBLIA WEBWRITINGU. JAK PISAĆ TEKSTY W CZASACH..
DARIUSZ PUZYRKIEWICZ, ONE PRESS / HELION, 2024, 9788383227306
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Twórz teksty marketingowe jak żywy człowiek. Skuteczniej niż AI! Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
CANDIDATE EXPERIENCE, MAJA GOJTOWSKA
MAJA GOJTOWSKA, WOLTERS KLUWER, 2019, 9788381609111
Candidate experience to ogół doświadczeń osób aplikujących do pracy w danej organizacji bazujący na kontaktach przed, w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacyjnego.
Dlaczego jest on tak ważny?
Negatywne doświadczenia związane z daną firmą wpływają na postrzeganie marki konsumenckiej i...
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 3 dni
CIEMNA STRONA MARKETINGU, JAROSŁAW WOŹNICZKA
JAROSŁAW WOŹNICZKA, POLSKIE WYDAWNICTWO EKONOMICZNE, 2023, 9788320825312
Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieniu przedsiębiorstw na zaspokajanie potrzeb nabywców, dostarczaniu im użytecznych produktów,...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
CONTROLLING DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
WOJCIECH GRZEGORCZYK, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO, 2023, 9788383312293
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
COPYWRITING. TRAFIAJ SŁOWEM W UMYSŁY ODBIORCÓW
NORBERT ORUBA, ONE PRESS / HELION, 2023, 9788383223773
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało!
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film - tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
E-MARKETING DLA MAŁYCH I ŚREDNICH... W.II
BARBARA CENDROWSKA, ANETA SOKÓŁ, POLA ŻYLIŃSKA, CEDEWU, 2018, 9788381020695
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH W MEDIACH SPOŁ.
IWONA LUPA, NAUKOWE SOPHIA, 2017, 9788365357908
Przedstawiona do recenzji książka prezentuje nowoczesne techniki, narzędzia oraz formy social media marketingu. Będzie stanowiła wartościową pozycję, głównie dla osób chcących zapoczątkować działalność marketingową w mediach społecznościowych, ale i znawcy tematu znajdą tutaj wiele ciekawych analiz...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
ETYCZNE STANDARDY MARKETINGU FARMACEUTYCZNEGO W.2
MARTA MAKOWSKA, CEDEWU, 2023, 9788381027557
Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Wiele dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do lekarzy. Współpraca medyków z producentami leków rodzi...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
GRYWALIZACJA. JAK ZASTOSOWAĆ MECHANIZMY...
PAWEŁ TKACZYK, HELION, 2012, 9788324636242
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!
Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię... Twój własny...
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 3 dni
HIPERSZWINDEL. JAK OSZUKUJĄ NAS HIPERMARKETY...
STACY MITCHELL, WEKTORY, 2016, 9788360562925
Hipermarkety opanowały handel na Zachodzie. Olbrzymie centra handlowe i międzynarodowe sieci w błyskawicznym tempie wyparły małe, lokalne sklepiki, zajmując nie tylko tereny na przedmieściach, ale również wkraczając do centrów miast i niszcząc istniejący tam wcześniej handel. Zwolennicy...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
INFLUENCER MARKETING, ANNA ŁASZKIEWICZ
ANNA ŁASZKIEWICZ, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO, 2022, 9788383310879
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
JAK ZBUDOWAĆ EFEKTYWNY DZIAŁ MARKETINGU?
PIOTR GOLCZYK, NOVAE RES, 2018, 9788381472173
"Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.
W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
LIDER PRODUKTU
RICHARD BANFIELD, MARTIN ERIKSSON, NATE WALKINGSH, ONE PRESS / HELION, 2018, 9788328346048
Praca lidera produktu jest dużym wyzwaniem. Ze stanowiskiem tym często wiąże się znaczna odpowiedzialność, jednak bez przypisania władzy. Zarządzanie ludźmi i równoczesne realizowanie skomplikowanych planów rozwoju produktu nie jest łatwym zadaniem. W dodatku w czasach błyskawicznego rozwoju...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
MARKA MODOWA, PRACA ZBIOROWA
PRACA ZBIOROWA, PWE, 2018, 9788320823141
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
MARKETING KULTUROWY, TOMASZ SERWAŃSKI
TOMASZ SERWAŃSKI, PWE, 2021, 9788320824698
Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z wykorzystaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy, dynamiczny kontekst funkcjonowania marek, nie redukując kultury do uniwersalnych wymiarów...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
MARKETING PREMIUM, DOMINIKA TRAWKA
DOMINIKA TRAWKA, ONE PRESS / HELION, 2019, 9788328355163
Poznaj świat marek luksusowych i premium!
Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa konsumentów, którzy mogą i zamierzają korzystać z usług i...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni