Producent
- ADAM MARSZAŁEK (7)
- ASPRA (4)
- ASTRUM (3)
- BRACIA ZYBERT (1)
- CSW ZAMEK UJAZDOWSKI (1)
- D2D (1)
- ELIPSA DOM WYDAWNICZY (2)
- INSTYTUT TEATRALNY (1)
- KSIĘGARNIA AKADEMICKA (4)
- LIBRON (2)
- LUDOWA SPÓŁDZIELNIA WYDAWNICZA (1)
- NARODOWE CENTRUM KULTURY (1)
- NAUKOWE SOPHIA (1)
- NERITON (1)
- OFICYNA NAUKOWA (1)
- POZNAŃSKIEGO TOWARZYSTWA PRZYJACIÓŁ NAUK (1)
- SERAFIN (1)
- SILVA RERUM (3)
- UMCS (6)
- UNIVERSITAS (1)
- UNIWERSYTET PAPIESKI JANA PAWŁA II W KRAKOWIE (3)
- UNIWERSYTET ŚLĄSKI (9)
- WYDAWNICTWO NAUKOWE FNCE (3)
- WYDAWNICTWO NAUKOWE UAM (1)
- WYDAWNICTWO PERONY KULTURY (1)
- WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO (1)
- WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO (9)
- WYDAWNICTWO WOJCIECH MARZEC (1)
Cena
-
od
do
ANTIDOTUM, MAGDA KOSIŃSKA-KRÓL
MAGDA KOSIŃSKA-KRÓL, WYDAWNICTWO PERONY KULTURY, 2024, 9788396949509
Magda Kosińska-Król zabiera czytelników w podróż przez fascynujący świat sitcomów, ukazując ich wpływ na kulturę oraz społeczeństwo. Seriale komediowe zostały zaprezentowane jako tytułowe antidotum na rozmaite problemy czy zjawiska pojawiające się w Stanach Zjednoczonych i życiu Amerykanów. Wśród...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
APLIKACJA MOBILNA JAKO ZJAWISKO KULTUROWE
BARBARA ORZEŁ, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO, 2017, 9788322632666
Książka "Aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe" skierowana jest do wszystkich użytkowników nowych mediów. Stanowi przewodnik po kulturowych fundamentach zagadnień związanych z informatyką, kreacją programów komputerowych oraz szeroko pojętym nowomedialnym biznesem. Opisuje...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
ART OF LIBERATION T.2, ZBIGNIEW LIBERA
ZBIGNIEW LIBERA, CSW ZAMEK UJAZDOWSKI, 2020, 9788365240620
Autorski wybór tekstów prasowych, praca z zakresu dziennikarstwa i krytyki, dokumentacja działań twórcy i przemian instytucji sztuki w Polsce. Studium prasoznawcze trzydziestu lat działalności Zbigniewa Libery to czterotomowa publikacja, gromadząca wycinki prasowe z Polski i zagranicy dotyczące...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
BADANIE KOMUNIKACJI VOL. 2
RED. ANNETTE SIEMES, MICHAŁ GRECH, MARIUSZ WSZOŁEK, LIBRON, 2019, 9788366445017
W tomie tym udało się zgromadzić teksty ukazujące dość szeroki zakres badań komunikacji, skupiających się na trzech obszarach roboczych. Pierwszy z nich to obszar normalności oraz skalowań. Drugi koncentruje się na medialnym wymiarze komunikacji, trzeci z kolei pokazuje funkcjonowanie komunikacji w...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
CO NOWEGO W NOWYCH MEDIACH?, BARBARA ORZEŁ
BARBARA ORZEŁ, UNIWERSYTET ŚLĄSKI, 2019, 9788322637838
Publikacja wieloautorska Co nowego w nowych mediach? Transformacje, perspektywy, oczekiwania to zbiór referatów (niektórych w wersji rozszerzonej, uzupełnionej) wygłoszonych podczas ogólnopolskiej konferencji naukowej, która odbyła się 27 kwietnia 2016 roku w Katowicach. Autorzy artykułów...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
CZY TELEWIZYJNA REKLAMA POLITYCZNA MOŻE ZMIENIĆ...
AGATA OLSZANECKA-MARMOLA, ADAM MARSZAŁEK, 2020, 9788381802253
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
DOKUMENT I KREACJA ARTYSTYCZNA JAKO DOPEŁNIAJĄCE..
RED. WITOLD JACYKÓW, KAROLINA TOMCZAK, UNIWERSYTET ŚLĄSKI, 2018, 9788322635360
Publikacja Dokument i kreacja artystyczna jako dopełniające się formy obrazowania rzeczywistości to zbiór autorskich tekstów, które w sposób odmienny i wieloaspektowy poruszają uniwersalną i nadal nurtującą relację między dokumentem i kreacją, sygnalizując jednocześnie różnorodne rozumienie tych...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
DZIENNIKARKI PRASY DLA KOBIET W POLSCE..., EWA MAJ
EWA MAJ, UMCS, 2020, 9788322793961
Należy docenić trud opracowania zagadnienia związanego z miejscem, rozwojem osobistym i zawodowym, warsztatem i posłannictwem dziennikarek. Za bardzo istotne dla poszerzenia dotychczasowej wiedzy o prasie dla kobiet należy uznać części wstępne pracy, w których Autorka dogłębnie i wyczerpująco...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
DZIENNIKARSTWO, MAREK CHYLIŃSKI, STEPHAN RUSS-MOHL
MAREK CHYLIŃSKI, STEPHAN RUSS-MOHL, ADAM MARSZAŁEK, 2019, 9788381801225
Mimo kryzysów i zawirowań dziennikarstwo dla wielu wciąż jest wymarzoną pracą, najciekawszym i najpiękniejszym zajęciem na świecie. Polityka, wojny, demonstracje, miejsca katastrof, kulisy współczesnego świata to naturalne środowisko dziennikarzy.
Ale jak z marzeń uczynić...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
DZIENNIKARZ, UTWÓR, PRASA, TADEUSZ KONONIUK
TADEUSZ KONONIUK, ASPRA, 2014, 9788375455151
Księga jubileuszowa z okazji pięćdziesięciolecia pracy naukowej prof. dr. hab. Bogdana Michalskiego.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego i składa się na nią kilkadziesiąt artykułów, szkiców i esejów.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
DZIENNIKARZ. ZAWÓD PRZYSZŁOŚCI, JAROSŁAW ŚCIŚLAK
JAROSŁAW ŚCIŚLAK, ASTRUM, 2014, 9788372777621
Nieustanny i szybki rozwój środków masowego przekazu - prasy, radia, telewizji, Internetu - sprawia, iż rośnie zapotrzebowanie na dobrych dziennikarzy. Może i Ty marzysz o tym, by wykonywać ten interesujący zawód, który codziennie stawia nowe zadania, umożliwia uczestniczenie w ważnych...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
FABRYKA FAŁSZYWYCH TEKSTÓW..., BOGUSŁAW GOGOL
BOGUSŁAW GOGOL, NERITON, 2012, 9788375432541
Powody konfiskat i skala nadzoru cenzury prewencyjnej wykonywanej przez ledwie kilkunastu ludzi na szczeblu Wojewódzkiego Urzędu Kontroli Prasy, Publikacji i Widowisk w Gdańsku nawet obecnie zadziwiają. Był to precyzyjnie sterowany poprzez tajne zapisy mechanizm. Książka jest syntezą dorobku jednego...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
FILOZOFIA TECHNIKI W DOBIE NOWYCH MEDIÓW
ANDRZEJ KIEPAS, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO, 2017, 9788322630938
Książka poświęcona jest problemom filozofii techniki w kontekście współczesnych przemian społecznych i kulturowych związanych , między innymi, z rozwojem i upowszechnianiem nowych mediów. Problematyka znajduje coraz większe zainteresowanie w Polsce, co znalazło też wyraz w trakcie ogólnopolskich...
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 3 dni
IGRZYSKA OLIMPIJSKIE W MEDIACH MASOWYCH 1948-1984
RED. PAWEŁ NOWAK, ELŻBIETA PAWLAK-HEJNO, MAGDALEN, UMCS, 2016, 9788377848371
Po przedwojennym czasie romantycznych olimpiad powojenne stadiony i areny olimpijskie były coraz częściej miejscem rywalizacji nie tylko sportowej. Areny igrzysk zaczęły służyć także jako przestrzeń do manifestacji konfliktów społecznych i politycznych, zwłaszcza w związku z odzyskiwaniem wolności...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
INTERNET JAKO NARZĘDZIE IMPERIALIZMU KULTUROWEGO
PIOTR PAWLAK, POZNAŃSKIEGO TOWARZYSTWA PRZYJACIÓŁ NAUK, 2011, 9788376541105
Książka porusza problem relacji między współczesną kulturą a nowoczesnymi mediami masowymi, ze szczególnym uwzględnieniem Internetu. Autor wykorzystał koncepcję "imperializmu kulturowego" do opisania zjawisk z pola kultury oraz mediów, rozważając przydatność owej teorii dla współczesnych analiz...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
KATAKLIZMY W MEDIACH, MAGDALENA HODALSKA
MAGDALENA HODALSKA, KSIĘGARNIA AKADEMICKA, 2018, 9788376389158
W dziennikarskich relacjach z klęsk żywiołowych ogromne znaczenie mają symbole nadziei, uniwersalne i zrozumiałe dla ludzi mówiących różnymi językami. Proste gesty, jak zaciśnięta pięść ratownika, który daje znak, aby na gruzowisku wszyscy umilkli i pozwolili usłyszeć dobywające się z rumowiska...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
KATECHEZY W OBRAZACH. KERYGMATYCZNE CZYTANIE FILMU
ADAM REGIEWICZ, SERAFIN, 2013, 9788363243111
Książka zawiera szereg pomysłów, jak korzystać z konkretnych dzieł filmowych przy ukazywaniu ważnych prawd ewangelicznych. Jednak odwołuje się nie tylko do filmów, które w oczywisty sposób kojarzą się z religijnym przekazem, ale i do takich, które na pierwszy rzut oka wydają się dalekie od ducha...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
KAWA CZY HERBATA? PIERWSZY TELEWIZYJNY PROGRAM...
EWELINA TYC, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO, 2018, 9788322632222
Rozprawa prezentuje szczegółową analizę pierwszego ogólnopolskiego programu śniadaniowego Kawa czy herbata?. Poranny magazyn emitowany był na antenie TVP1 od 1992 do 2013 roku, czyli przez dwadzieścia jeden lat. Był to okres dużych zmian nie tylko w polskiej telewizji, lecz także w ogóle w...
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 3 dni